Wprowadzenie

03:00

Witam na moim blogu!
Jeśli już tu trafiłeś, to poproszę Cię o chwilę uwagi. W tym poście m.in. chciałabym opowiedzieć, co natchnęło mnie do założenia tego bloga, czy też o czym będą posty. Bez dłuższego przeciągania - zapraszam!



Postanowiłam zacząć swoją przygodę z blogiem, ponieważ chciałabym w jakiś sposób "wyrażać siebie". Znajdziecie tutaj recenzje książek/seriali, inspiracje, moje przemyślenia, a także sprawozdania z moich podróży. 

Posty chciałabym wstawiać z częstotliwością jednego w tygodniu - w niedzielę. Jeśli jednak zdarzyłoby się tak, że danego dnia nic się nie pojawi - będziecie musieli mi wybaczyć, ponieważ najprawdopodobniej pochłonął mnie wir obowiązków. 


Zachęcam do obserwowania bloga, jeśli chcesz być na bieżąco. Poza tym, zapraszam na mojego Facebooka i Instagrama, na którym już niedługo pojawi się pierwsze zdjęcie.

Dziękuję za poświęcenie mi kilku minut!
Wiktoria

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Oo uwielbiam gdy ktoś wrzuca inspiracje i recenzje seriali :)
    Wspólna obserwacja?
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaniu! ♥
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo będę tu częściej wpadała, bo lubię takie tematy. Też oglądam seriale i dużo czytam.
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny początek - oczywiście, życzę powodzenia! Czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo dobrze, powodzenia!
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się super! Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, zapowiada się super. Dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy w świecie blogosfery :) Trzymam kciuki za Twoje sukcesy!
    Co do tematyki to podoba mi się ;) Sama mam podobną ^^
    Powodzenia z kreatywnością i systematycznością, oby wir obowiązków zbyt często Cię nie porywał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy w naszym świecie ! Życzę powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie https://sandrafotoblog.blogspot.com/
    instagram ---> https://www.instagram.com/outsider_x_x/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na więcej, obserwuje! ;)
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Życzę Ci powodzenia w blogowaniu i obserwuje dalsze poczynania! :)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za mnóstwo wytrwałości i weny! <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieplutko witam w blogosferze! Dużo wytrwałości i weny ^^

    anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w blogowaniu. Zapowiada się fajnie więc obserwuję :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Podróżnicze wpisy przeczytałabym z wielką chęcią. Powodzenia w pisaniu! ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Obserwuję i zapraszam do mnie - też dopiero zaczęłam. :)
    http://mplazewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada sie fajnie, powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak ten blog będzie się rozwijał :), obserwuję. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog jest idealny do wyrażania siebie
    Powodzonka!

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Witamy nową bloggerke! Życzę wytrwałości i przede wszystkim powodzenia;)
    Pozdrawiam cieplutko; Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę powodzenia i wytrwałości. Obserwuję na dobry początek:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj w blogosferze, kochana! Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    Zapowiada się ciekawie, więc zostawię obserwację i poczekam na rozwinięcie bloga :)
    Buziak,
    Ola ;)

    https://moleteatralne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się naprawdę wspaniały blog, pełen serca i pasji! <3 życzę Ci dużo dobrego i powodzenia w prowadzeniu bloga! <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zycze ci powodzonka kochana!

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! Obserwuję i czekam na kolejne posty ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę powodzenia i wielu obserwatorów, bardzo ciekawie się zapowiada, pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Polecany post